Revelion pe Stil Vechi în Delta Dunării

Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării (AMDTDD), alături de Consiliul Județean Tulcea, primăriile Jurilovca și Sarichioi, a organizat un prim Press Trip de iarnă, la care au participat 30 de jurnaliști români, din presa centrală, regională și locală, susținuți de partenerul pentru mobilitate, Memento Bus (by Christian Tour). Evenimentul, desfășurat în perioada 12-14 ianuarie, a avut ca principal obiectiv promovarea ofertei turistice complexe a județului Tulcea, în contextul sărbătorilor de iarnă de rit vechi, jurnaliștii participând inclusiv la petrecerea de Revelion, organizată comuna Sarichioi, cea mai mare comunitate de ruși lipoveni din România.

Programul a conținut prezentarea ofertei turistice permanente a municipiului Tulcea, și a localităților din zona continentală a judeţului şi din Delta Dunării: Jurilovca, Vișina, Sarichioi, Enisala, Crişan – Mila 23, Sf. Gheorghe şi Lunca. Jurnaliștii au fost familiarizați cu multiculturalismul din Dobrogea și au participat la spectacole de folclor autentic, oferite de grupurile de artiști locali de la Jurilovca, Sarichioi şi Ceamurlia.

Excursiile tematice la care au participat jurnaliștii le-au dezvăluit frumusețea complexului lagunar Razelm (Razim) – Sinoe, poziția maiestuasă a cetății antice Argamum, la Capul Doloșman, îmbinate armonios cu tradiţiile şi obiceiurile religioase din Sarichioi, Jurilovca și Lunca, la care s-a adăugat prepararea bucatelor tradiționale și vizita la „Gospodăria Vie” din satul Vișina.

Programul propus de AMDTDD pentru a permanentiza turismul în Delta Dunării și în Dobrogea de Nord a dat primele roade, iar agențiile ar putea lansa noi pachetele turistice și noi circuite complexe, pentru vizitatorii români și străini. „Noi am gândit o strategie în aceste sens, iar pentru implementarea ei este nevoie de toţi cei implicaţi în activităţile de turism şi în cele conexe, din Delta Dunării şi Dobrogea de nord, dar şi de agenţiile de turism. Asociaţia vrea să-i unească pe toţi, pentru promovarea noului concept care ar putea fi brandul deceniului şi cel mai important pariu câştigat cu turismul din România, adăugând sezonul rece la oferta deja existentă din Delta Dunării şi Dobrogea de nord”, a declarat Cătălin ȚIBULEAC, președintele AMDTDD.

 

 

#AMDTdeltadunarii

Urmariti-ne si pe retelele sociale pentru a fi la curent cu ultimele noutati!